Вірші українські
[15]
Вірші українських поетов для школи і школярів, вірші учнів навчальної, середньої та вищої школи
|
Вірші для дітей
[13]
Дитячі вірші про мову, Україну, вірші для дітей Тараса Шевченко та Лесі Українки, віршики про природу та маму
|
Диктанти українською мовою
[7]
Українські диктанти для 1,2,3 класу навчальної школи, 4, 5, 6, 7, 8, 9 класу середньої школи та 10, 11 класу вищої школи
|
Українські перекази
[5]
Докладні перекази тексту з української мови, стислі перекази творів українських письменників, контрольні українські перекази для школярів художнього стилю
|
Твір
[94]
Українські твори на тему життя людини, твір опис та твір роздум українською мовою, художні твори мініатюри про мати та дитину
|
Діалог
[13]
Діалоги з української мови, короткі та довгі
|
Мініатюра
[5]
Твори мініатюри українською мовою на різні теми. Для школярів, школи та вчителів у допомогу
|
Розповідь
[12]
Цей розділ допоможе вам скласти розповідь з текстом українською мовою
|
ГДЗ
[2]
Готові домашні завдання по математиці, ГДЗ з української та англійської мови та інші.
|
Привітання
[14]
Різноманітні привітання зі святами: з днем народження, ювілеєм, новим роком, 8 березня та 23 лютого
|
Сочинения
[40]
Сочинения на русском языке
|
Диктанты
[2]
Диктанты по русскому языку и литературе
|
Казки [8] |
Головна » Файли » Діалог |
13.03.2016, 08:53 | |
Юлія: Привіт, Сашко! Як справи? Я тебе в останній раз бачила, коли ти був ще зовсім маленьким. Ти поїдеш з нами на парад з нагоди Дня Перемоги? Сашко: Та що Ви всі кажете про це День Перемоги? Ю: Всі? С: Мама, тато, бабуся, у школі постійно про це кажуть. Ю: І що тобі в цьому не подобається? Для них це велике свято. С: Як що?! Кожного року одне й те саме: мітинг біля пам'ятника, покладання квітів, зустріч з ветеранами... Ю: Ну а ти чого хотів би? С: Спокійно поспати, пограти в футбол, вихідний все ж таки, а нас на мітинги в цей день постійно збирають. Ю: Але це ж знак вияву поваги до всіх учасників тієї війни та пам'яті... С: А що мені до тієї війни?! Це було колись. Що мені пам'ятати, якщо мене там не було? Минуло вже шістдесят років. Нікому вже не цікаво, що тоді відбувалося. Ю: Зажди, Сашко! Ти кажеш якісь моторошні слова! Ти що зовсім не розумієш, що цей день значить для всіх ветеранів, всіх, хто бачив і відчував на собі усі жахіття війни? С: А що там такого страшного було? Вони жили в цей час, і тому їм і перепала така доля! Це історія, її не змінити. ' Ю: Зупинися! Ти хоч розумієш, що ти кажеш?! З яким цинізмом думаєш про це? Ти в підручник історії хоча б заглядав, щоб так казати подібні речі? Ти хоча б одну розповідь про ті роки чув від очевидців? С: Ну читав трішки і декілька разів чув від бабусі про прадіда... Та яке це має значення? Це все одно було колись, а зараз ми повинні вирішувати свої проблеми. Ю: Які в тебе можуть бути проблеми, коли ти поряд з батьками, коли в тебе є домівка та їжа? Твої проблеми ніщо, порівняно з тим, що пережили наші діди та прадіди! Невже ти так нічого і не зрозумів з розповідей бабусі? С: Та я її особливо і не слухав... Я роздивлявся фотографії прадіда. Мені так подобається його мундир, на ньому так багато всіляких медалей. А ще на одній фотографії прадід на фоні такої величезної, але дуже зруйнованої будівлі. Бабуся називала її «Рейхе....... Не пам'ятаю, таке слово незвичне. Ю: Рейхсканцелярія! То ти виявляється нащадок справжнього героя, а так відносишся до Дня перемоги? С: Ну, то ж було життя діда, а я живу зараз своїм життям. Я ж не розповідаю бабусі, що мені потвібе/і новий комп'ютер, бо на ньому вже не можна пограти в нормальні ігри... Ю: Сашко, ти добре поміркуй! Ти мало що знаєш про війну! В той час як всі кажуть про комп'ютери і планшети, твій дід в ті роки казав дещо інші слова. С: Які такі слова? Ю: Артобстріл, бомбардування,бомбосховище, концтабір, повітряна тривога, нацисти... А ти ж цих слів не те,що значення не знаєш, а й і не чув ніколи, мабуть. С: Так, не чув. А що вони позначають? Ю: А це ти краще у своєї бабусі запитай і уважно її послухай. Вона тобі точно розкаже, що це таке. Запитай, не забудь, бо в тебе ще є можливість почути правду, без обгорток та прикрас. Може тоді зрозумієш з якою ціною була здобута Перемога. Бо я розумію, що вже досить скоро не буде вже ніяких зустрічей з ветеранами, ніяких почуттів та переживань... І мої діти будуть вчитися по підручникам, в яких лиш декілька речень буде про події тих років. Ти скажи спасибі, своєму прадідові, за те, що ти маєш змогу відсипатися, грати у футбол, дивитися у чисте небо... Ціни ці моменти, ти ж майбутній захисник. Ти повинен знати ціну, яку заплатили за твоє життя і життя людей всієї Європи. Травень 2016 рік Юлія: І ось ми знову ми зустрілися, а як багато часу пройшло, років з десять ,мабуть... Олександр: Так, але й досі пам'ятаю нашу зустріч... Вона для мене стала вирішальною, якщо так можна сказати. Наступного ж дня, після того як ви поїхали, я розпитав про ті слова, котрі ти мені казала... Знаєш, бабуся казала їхнє значення зі сльозами на очах... Вже потім я зрозумів все, що ти мені тоді сказала. Я зрозумів, що був просто дурним хлопчиськом. Який не бачив проблем інших. Ю: Я справді дуже рада, що ти зміг мене зрозуміти. О: Але ти ще не знаєш головного . Після тієї розмови з бабусею я вирішив дізнатися більше... І ось я вже вчуся на історичному факультеті. В мене вже багато робіт на тему Великої Вітчизняної війни. Я об'їздив багато міст, побував в декількох концтаборах, зібрав свідчення очевидців. Я, ніби, відчув подих війни. І тепер я можу сказати, що я знаю про ту війну багато і твої діти теж дізнаються.
| |
Переглядів: 2698 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1 |
[06.12.2016] | [Сочинения] |
Сочинение на тему "Мой день рождения" (0) |
[10.04.2017] | [Твір] |
Твір-розповідь про Великодень (0) |
[29.10.2016] | [Твір] |
Твір на тему "Перший сніг" (0) |
[25.03.2016] | [Сочинения] |
Рассказ экспедиция в Гольфстрим (0) |
[21.03.2016] | [Твір] |
Твір про життя (0) |
[21.10.2016] | [Мініатюра] |
Твір-мініатюра на тему "Барви осені" (0) |
[22.11.2016] | [Твір] |
твір на тему "Фільм який мене вразив" (0) |
[08.05.2014] | [Твір] |
Твір на тему: Останній дзвоник, дзвінок (0) |
Всього коментарів: 0 | |