Вірші українські
[15]
Вірші українських поетов для школи і школярів, вірші учнів навчальної, середньої та вищої школи
|
Вірші для дітей
[13]
Дитячі вірші про мову, Україну, вірші для дітей Тараса Шевченко та Лесі Українки, віршики про природу та маму
|
Диктанти українською мовою
[7]
Українські диктанти для 1,2,3 класу навчальної школи, 4, 5, 6, 7, 8, 9 класу середньої школи та 10, 11 класу вищої школи
|
Українські перекази
[5]
Докладні перекази тексту з української мови, стислі перекази творів українських письменників, контрольні українські перекази для школярів художнього стилю
|
Твір
[94]
Українські твори на тему життя людини, твір опис та твір роздум українською мовою, художні твори мініатюри про мати та дитину
|
Діалог
[13]
Діалоги з української мови, короткі та довгі
|
Мініатюра
[5]
Твори мініатюри українською мовою на різні теми. Для школярів, школи та вчителів у допомогу
|
Розповідь
[12]
Цей розділ допоможе вам скласти розповідь з текстом українською мовою
|
ГДЗ
[2]
Готові домашні завдання по математиці, ГДЗ з української та англійської мови та інші.
|
Привітання
[14]
Різноманітні привітання зі святами: з днем народження, ювілеєм, новим роком, 8 березня та 23 лютого
|
Сочинения
[40]
Сочинения на русском языке
|
Диктанты
[2]
Диктанты по русскому языку и литературе
|
Казки [8] |
Головна » Файли » Твір |
У категорії матеріалів: 94 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 9 10 » |
Якщо в Вас є свій будинок, то скоріш за все є в ньому піч (або камін). Як доглядати за ним Ви дізнаєтесь з наших порад. |
У другій дії він хоче скомпрометувати Платона в очах Береста і для цього спішно приїздить на квартиру до Береста, у третій — хоче сфабрикувати підсудну справу на Платона. |
Доки не виникне конкретна соціальна емоція як реакція ліричного «я» на певне явище дійсності, доти всі попередні начерки, враження, спостереження, слова, окремі образи, ритмічні заготовки існують лише як розрізнений і неповний «комплект елементів», не об’єднаних в одну систему. |
Цей рух не лише характеризується, який він саме, але подається обов’язково відносно якихось просторових об’єктів: «Лісова тиша розступилася перед Чубенком, і він в’їхав у тишу». Далі тиша матеріалізується в просторові образи міста, в печеру й інше. |
Після того, коли ми приблизно встановили структуру оповіді, визначили структурну, організуючу роль словес-ного образу автора, треба, як і при характеристиці словесного образу персонажа, визначити вік, соціальне становище автора, можливо, професійну, національну приналежність, його рівень свідомості, напрямок актуалізації значень, характер смислових нашарувань і зрушень. |